* 24-месечната законска гаранција важи само за потрошувачите, но не и за професионалните клиенти, за кои важи законска гаранција од 12 месеци. Одредени одредби од овој дел важат само за потрошувачите, како што е изрично наведено.
Неусогласеност на стоката/услугата со договорот. Правна гаранција
Внимание! Одредбите од чл. 41 до чл. 53 се во сила од 05.04.22. и обврзете ги само клиентите на FLOR DECOR по овој датум. Валидност до 22.04.05 се достапни одредби ТУКА и остануваат со важност за договори склучени до 22.05.04. договори, освен ако ФЛОР ДЕКОР не ја испочитувал постапката од чл. 8 од овие Општи одредби и услови.
чл. 41 (1) Сите стоки за широка потрошувачка и услуги што ги нуди ФЛОР ДЕКОР имаат законска гаранција за усогласеност со договорот (нарачката).
(2) ФЛОР ДЕКОР е одговорен за секое неусогласеност на услугата со договорот што постоел при нејзиното обезбедување, а настанало до две години по нејзиното извршување, но најдоцна 14 дена од откривањето на неусогласеноста.
(3) При испорака на стоката, ФЛОР ДЕКОР е одговорен за секоја несообразност на стоката која постоела на денот на испораката, а која станала очигледна во рок од две години по испораката на стоката до потрошувачот или неговиот застапник или во рок од една година по испораката на стоката доколку клиентот е трговец/професионалец. Кога недостатокот на сообразност станува очигледен во рок од една година од испораката на стоката до потрошувачот, се претпоставува дека постоел во моментот на нивната испорака, освен ако не се докаже спротивното или ако оваа претпоставка е некомпатибилна со природата на стоката или со природата на несообразноста. За неусогласености кои настануваат по една година од испораката, потрошувачот мора да докаже дека причината за дефектот е одговорност на FLOR DECOR.
(4) Потрошувачот има право да одбие плаќање на преостанатиот дел од цената или дел од цената додека FLOR DECOR не ги исполни своите обврски за усогласување на стоката.
(5) Одредени производи имаат дополнителна комерцијална гаранција за дополнителен надомест, дополнувајќи ја законската.
(6) Гаранциите што ги нуди ФЛОР ДЕКОР се во следните услови:
Правна гаранција за сите стоки што ги нуди ФЛОР ДЕКОР, како и за монтажа |
2 години за потрошувачите 1 година за трговци и професионалци |
Дополнителна комерцијална гаранција за врати и ламинат понудена од ФЛОР ДЕКОР |
дополнителни 3 години доколку клиентот е потрошувач и има платено дополнителна гаранција |
чл. 42 Услугата што ја нуди ФЛОР ДЕКОР е во согласност со договорот кога:
(1) одговара на описот, количината и квалитетот предвидени во огласот;
(2) кореспондира со информациите содржани во огласот или дадени на друг начин пред склучување на договорот (нарачката), и не е во спротивност со информациите дадени од ФЛОР ДЕКОР при давањето на услугата, во случај оваа информација да влијае на одлуката на потрошувачот;
(3) ги има вообичаените карактеристики на услуги од ист тип;
(4) ги поседува посебните карактеристики и е погоден за конкретната намена што ја бара потрошувачот, за која потрошувачот го известил ФЛОР ДЕКОР најдоцна во моментот на склучување на договорот (нарачката) и за која ФЛОР ДЕКОР се согласил;
(5) е доставен со сите додатоци и упатства што корисникот може разумно да очекува да ги добие, онаму каде што е применливо.
(6) ги исполнува разумните очекувања на потрошувачите со оглед на природата на услугата и сите јавни изјави дадени од FLOR DECOR или од други лица или дадени од нивните претставници, содржани, на пример, во рекламирање, најава или на етикетата, освен ако FLOR DECOR не бил свесен и не можело разумно да се очекува да биде свесен за релевантната јавна изјава, и во моментот на нарачката била донесена на ист начин како што била донесена одлуката на потрошувачот услугата не можеше да биде под влијание на јавната изјава;
чл. 43 Стоките што ги нуди ФЛОР ДЕКОР се во согласност со договорот кога исполнуваат:
(1) на поединечните барања за усогласување со договорот:
- одговара на описот, видот, количината и квалитетот и поседува функционалност и други карактеристики предвидени во договорот;
- се погодни за конкретната намена што ја бара потрошувачот, за која потрошувачот го известил FLOR DECOR најдоцна во моментот на склучување на купопродажниот договор и за која се согласила онлајн продавницата;
- се испорачуваат со сите додатоци и сите упатства, вклучително и инструкции за инсталација и склопување, предвидени во договорот за продажба, каде што е применливо, и кога се ажурираат навремено според условите на договорот, доколку ажурирањето е неопходно и договорено;
(2) на објективните барања за усогласеност
- се погодни за целите за кои вообичаено се користат стоки од ист тип, земајќи ги предвид одредбите од правото на Европската унија и бугарскиот закон, како и постојните технички стандарди и правила за добра практика;
- ги поседуваат квалитетите на примерокот или моделот што ФЛОР ДЕКОР му ги ставил на располагање на потрошувачот пред склучувањето на договорот и одговараат на описот на овој примерок или модел, каде што е применливо и каде што е даден таков примерок;
- се испорачуваат со релевантната дополнителна опрема, вклучувајќи инструкции за пакување и инсталација или други упатства што корисникот може разумно да очекува да ги добие, каде што е применливо, и
- се испорачуваат во количина и поседуваат квалитети и други карактеристики, вклучително и во смисла на издржливост, функционалност, компатибилност и безбедност, кои се вообичаени за стоки од ист тип и кои потрошувачот разумно може да ги очекува, со оглед на природата на стоката и земајќи ги предвид сите јавни изјави дадени од FLOR DECOR или од други лица во претходна фаза во синџирот, вклучувајќи ги и таквите трансакции .
(3) барањата за неусогласеност поради неправилно склопување или вградување на стоката, каде што инсталацијата е составен дел на договорот за продажба и е извршена од FLOR DECOR или од лице за чии дејствија е одговорно FLOR DECOR , или инсталацијата требало да ја изврши потрошувачот и била извршена од него, а поради неточни инструкции за инсталација FLORECOR .
чл. 44 (1) Жалбите ќе се отфрлат како неосновани кога:
(2) Во случај на неоснована жалба, ФЛОР ДЕКОР писмено ќе го информира потрошувачот за својата одлука и ќе се ослободи од одговорноста да ја исполни жалбата и да ја усогласи стоката со договорот. Доколку потрошувачот е незадоволен од одлуката на ФЛОР ДЕКОР , може да поднесе тужба на суд. Тоа може да го направи без да поднесе жалба до ФЛОР ДЕКОР или да чека мислење од трговецот.
(3) Поправката/поправката на производи надвор од гарантниот рок или во овој рок, но под услов обврската на ФЛОР ДЕКОР да ја усогласи стоката со договорот за продажба од која било причина престанала, подлежи на плаќање од страна на потрошувачот и се врши во рок договорен меѓу страните.
чл. 45 (1) Кога стоките или услугите што ги нуди ФЛОР ДЕКОР не ги исполнуваат условите наведени во чл. 42 и чл. 43, потрошувачот има право да поднесе жалба барајќи од продавачот да ја усогласи стоката преку поправка или замена, а услугата - преку нејзино правилно повторно извршување, а приговорот треба да се поднесе во следните рокови:
(2) Кога поднесува жалба, корисникот го наведува предметот на приговорот, неговиот претпочитан метод за задоволување на жалбата и неговиот претпочитан начин на контакт. Поплака во врска со производ може да бара поправка или замена, а поплака во врска со услуги може да бара нејзино усогласување со договорот.
(3) Поднесувањето жалба не е пречка за поднесување барање.
(4) При поднесување на приговор, потрошувачот мора да ги приложи и документите на кои се заснова побарувањето, и тоа: i) потврда, фактура или друг документ со кој се потврдува плаќањето; ii) протоколи, акти или други документи со кои се утврдува неусогласеноста на стоките или услугите со договорот - доколку ги има; iii) други документи со кои се утврдува побарувањето во однос на основата и висината.
(5) Во случаи кога приговорот е поднесен надвор од локација на ФЛОР ДЕКОР , потрошувачот мора да му ја достави стоката на продавачот на адресата наведена во овие Општи услови. При замена на стоката, FLOR DECOR ја враќа заменетата стока од потрошувачот на свој трошок.
(6) Доставата, доколку се користи курир, е на трошок на ФЛОР ДЕКОР , во случај приговорот од ФЛОР ДЕКОР да биде оправдан.
(7) Доколку ФЛОР ДЕКОР обезбедил комерцијална гаранција за стоката, а клиентот платил за продолжување на законската гаранција, а рокот на комерцијалната гаранција е подолг од роковите за поднесување приговор, приговорот може да се поднесе до истекот на рокот на комерцијалната гаранција. ФЛОР ДЕКОР нуди комерцијална гаранција само за потрошувачите за дополнителен надомест.
Поправка, замена и усогласеност
чл. 46 (1) Согласувањето на стоката или услугата со договорот за продажба од страна на ФЛОР ДЕКОР е бесплатно за потрошувачот. Потрошувачот не должи никакви трошоци за материјали и работна сила поврзани со поправка или замена на стоката и усогласување на услугата, а исто така не трпи значителни непријатности. Меѓутоа, потрошувачот мора да ја стави стоката достапна на ФЛОР ДЕКОР на адресата наведена подолу.
(2) Приговорот се поднесува до ФЛОР ДЕКОР на еден од следниве начини по избор на потрошувачот:
ПОД ДЕКОР Обезбедува 1 ГОДИНА ГАРАНЦИЈА ЗА ВРАЌАЊЕ НА ПАРИТЕ НА МЕБЕЛ
За разлика од многу други онлајн и традиционални продавници, доколку не сте задоволни со мебелот, можете да го вратите производот во рок од 1 година и да ја добиете сумата платена за овој производ. Вашата единствена обврска е да ги покриете трошоците за враќање.
|
Регистрација на приговорот. Порамнување
чл. 47 (1) При поднесување приговор, ФЛОР ДЕКОР истиот го запишува во Регистарот на приговори, давајќи му го на потрошувачот бројот и датумот на приговорот, како и информација за кој производ е приговорот и кој вработен го прифатил.
(2) ФЛОР ДЕКОР во рок од 30 дена од поднесувањето на приговорот ќе одлучи дали жалбата е оправдана или не.
(3) Потрошувачот треба веднаш да го извести ФЛОР ДЕКОР доколку при поднесување приговор не му е доставена документ кој ги содржи податоците од ст. 1.
чл. 48 (1) Во случај на оправдани поплаки, ФЛОР ДЕКОР ќе ја усогласи стоката или услугата со договорот за продажба во рок од 30 дена од поднесувањето на приговорот и ставањето на стоката на располагање на ФЛОР ДЕКОР , доколку приговорот е за стока.
(2) Во секој случај на задоволен приговор, ФЛОР ДЕКОР на потрошувачот му издава копија од потврда за задоволен приговор, во која се прикажани постапувањето по приговорот.
чл. 49 Потрошувачот има право на пропорционално намалување на цената или да го раскине купопродажниот договор во следниве случаи:
(1) Ако побарувањето е за стока и во случај поправката или замената да се покаже невозможна или несоодветна поради причини како што се неможност за поправка со оглед на природата на несообразноста, износот на трошоците за поправка, недостапноста на производот или која било друга слична причина;
(2) Ако жалбата е за услуга и нејзината усогласеност е невозможна или несоодветна со оглед на видот на неусогласеност и трошоците за нејзино отстранување;
(3) Доколку ФЛОР ДЕКОР одбие да ја доведе стоката или услугата во сообразност бесплатно за потрошувачот во рок од 30 дена, се претпоставува дека има одбивање ако не ги усогласила стоките или услугата во рок од 30 дена;
(4) Доколку и покрај дејствијата преземени од ФЛОР ДЕКОР за усогласување на стоката или услугата, стоката или услугата постојано покажуваат несообразност;
(5) Недостатокот на усогласеност е толку сериозен што оправдува итно намалување на цената или раскинување на договорот за продажба, или продавачот изјавил или е јасно од околностите дека продавачот нема да ја доведе стоката во сообразност во разумен рок или без значителни непријатности за потрошувачот.
чл. 50 (1) Намалувањето на цената е пропорционално на разликата помеѓу вредноста на стоките или услугите што ги добива потрошувачот и вредноста што би ја имале доколку не постоела несообразност.
(2) Потрошувачот нема право на попуст доколку FLOR DECOR уредно и во рок ја отстранил несообразноста.
чл. 51 (1) Доколку потрошувачот одлучи да го раскине договорот и условите од чл. 51, тој има право да му биде исплатен износот платен за стоката или услугата.
(2) Потрошувачот нема право да го раскине договорот ако несообразноста е мала. Товарот на докажување дали несообразноста е незначителна го сноси ФЛОР ДЕКОР . Потрошувачот нема право да го раскине договорот доколку FLOR DECOR уредно и навремено ја отстранил неусогласеноста.
(3) Своето право да го раскине договорот потрошувачот го остварува со аплицирање до ФЛОР ДЕКОР , известувајќи го за неговата одлука да го раскине договорот за продажба, а во случај на стока, потрошувачот мора да ја врати стоката на ФЛОР ДЕКОР во рок од 14 дена од известувањето. Рокот се смета дека е исполнет доколку потрошувачот ја вратил или ја испратил стоката назад во ФЛОР ДЕКОР пред истекот на рокот од 14 дена. Сите трошоци за враќање на стоката, вкл. испораката на стоката е на товар на ФЛОР ДЕКОР .
(4) ФЛОР ДЕКОР ќе му ја врати на потрошувачот платената цена за стоката по нејзиното примање или по приложување на доказ од страна на потрошувачот за нејзино испраќање до ФЛОР ДЕКОР . Враќањето ќе се изврши со истиот начин на плаќање што го користел потрошувачот во почетната трансакција, освен ако потрошувачот изречно се согласил да користи друг начин на плаќање и под услов тоа да не вклучува никакви трошоци за потрошувачот.
чл. 52 Извадок од законите во врска со правото на побарување и законска гаранција може да се најде ТУКА . Практичен водич за поднесување жалба може да најдете ТУКА .
чл. 53 (укинато)
ДОПОЛНИТЕЛНИ УСЛОВИ ПРИ НАРАЧКА МЕБЕЛ
Сите општи услови за гаранција, побарувања и враќање на производите купени од компанијата ФЛОР ДЕКОР , особено мебелот, се дополнети со следните услови:
Целиот мебел што го нуди ФЛОР ДЕКОР има гаранција. Доколку сте забележале производствен дефект или оштетување за време на транспортот, FLOR DECOR ќе го реши проблемот со нарачување нови делови под гаранција, замена на производот со нов или враќање на сумата. Доколку имате можност, испратете ни фотографии од дефектите или оштетувањата - на овој начин побрзо ќе ја решиме ситуацијата.
Секое парче мебел што го продава FLOR DECOR има свои карактеристики, наведени во неговиот опис. За целиот мебел што го продава ФЛОР ДЕКОР, добивате гаранција од производителот, чии услови може да се најдат во описот на производите и во гарантната картичка обезбедена при испораката на производот. Кога инсталацијата не ја врши FLOR DECOR, клиентот мора однапред да ги провери гарантните услови на производот.
FLOR DECOR силно препорачува да не го фрлате пакувањето додека не се состави мебелот. Во случај на гарантен сервис, може да се бараат дополнителни информации, кои се наведени на пакувањето на производот.
Услови за важност на гаранцијата:
Купувачот ги губи своите права на гаранција во следниве случаи:
|
При испорака на стоки нарачани од ФЛОР ДЕКОР , клиентот е должен внимателно да ги прегледа лично или преку трето лице овластено од него, прифаќајќи ја истата. Прегледајте ја нарачаната стока пред да започне инсталацијата.
Доколку се најдат надворешни видливи дефекти - можни оштетувања, кинење, удари и други оштетувања пронајдени при испораката, клиентот или трето лице треба да потпише извештај за штета во присуство на превозникот, во кој извештај се опишуваат пронајдените дефекти и веднаш, најдоцна 24 часа од испораката, да го извести FLOR DECOR за наодите. Кога испорачаната стока очигледно не одговара на нарачаните од клиентот и тоа може да се утврди со едноставна проверка на испорачаната стока, клиентот има право, во рок од 24 часа, да побара од ФЛОР ДЕКОР испорачаната стока да се замени со стока што одговара на нарачката. Известувањето може да се направи на кој било од начините наведени во Дел II од Општите услови или преку формуларот за контакт на веб-страницата www.floor-decor.bg.
По добивањето на известувањето од претходните ставови, ФЛОР ДЕКОР ќе ја замени оштетената/несоодветна стока во рок од 30 /триесет/ дена, освен во случаи кога стоката од ист тип не е достапна, за што ФЛОР ДЕКОР ќе го извести клиентот навремено.
СТАНДАРДЕН ОБРАЗЕК ЗА ОСТВАРУВАЊЕ НА ПРАВОТО НА ПОВЛЕКУВАЊЕ: .DOCX .PDF
СТАНДАРДЕН ОБРАЗЕК ЗА ОСТВАРУВАЊЕ НА ПРАВОТО НА ЖАЛБА: .DOCX .PDF
ПОНИШТУВАЊЕ НА НАРАЧКАТА
Доколку сте потрошувач, имате право да ја откажете нарачката, без да наведете каква било причина, во рок од 14 дена од датумот на кој вие или трето лице, различно од превозникот и назначено од вас, ја преземале стоката во сопственост. За таа цел, треба да не информирате во овој период преку формуларот или на кој било друг начин наведен во Дел IX од Општите услови и правила. При откажување на нарачката, производот не бара да има некаков проблем, но мора да ни го вратите производот на ваш трошок во рок од 14 дена од известувањето дека ја откажувате нарачката, заедно со документ со кој се потврдува плаќањето (платен налог, фискална сметка). Се очекува курирските трошоци да не надминуваат приближно 150 лева. во зависност од обемот на стоката. Немате право да откажете нарачка за стоки што се веќе инсталирани и нивното одвојување би резултирало со повреда на нивниот интегритет. Вие сте единствено одговорни за секоја намалена вредност на стоката што произлегува од нивното тестирање, освен она што е неопходно за да се утврди нивната природа, карактеристики и правилно функционирање. Ако ја откажете вашата нарачка, ние ќе ги вратиме сите плаќања што сме ги примиле од вас, со исклучок на трошоците за испорака, во случај да сте избрале поскапа опција од сите можни опции понудени од нас, без непотребно одложување и во секој случај не подоцна од 14 дена од датумот на кој не информиравте за вашата одлука да ја откажете нарачката. Имаме право да го одложиме враќањето на плаќањата додека не ја добиеме стоката назад или додека не ни доставите доказ дека сте ја испратиле стоката назад, кој од двата настани се случи порано. Ќе извршиме рефундирање користејќи го истиот начин на плаќање што го користевте за оригиналната трансакција, освен ако изречно не се согласите поинаку; во секој случај, ова враќање нема да биде поврзано со никакви трошоци за вас освен оние наведени. Доколку вашето барање е неосновано, уредно ќе ве информираме за тоа. Рефундирањето на вратените нарачки платени со ваучер се врши во согласност со чл. 31а од Општите одредби и услови. За повеќе информации, погледнете го делот IX од нашите Услови и правила . Видете исто така: КАКО ДА ЈА ОТКАЖАМ МОЈАТА НАРАЧКА . Правото на повлекување не се однесува на клиенти кои не се потрошувачи.
Имаме право да го одбиеме вашето барање за откажување на нарачка за производ кој, откако ќе се испечати, не се враќа од хигиенски или здравствени причини, како и во случаите наведени во Дел IX од нашите Општи услови . |